total pages view~

Wednesday 24 October 2012

GO! GO! GO!

Assalamualaikum..
Sebenarnya aku pun tak tahu nak tulis apa kali nie..
Hahaha..

Terasa bersemangat pulak nak tunggu bertanding kat UKM Bangi nanti..
Sebab apa?
Sebab aku baru tengok video kawad kiterang last year punya..
Thank you untuk orang yang rakam and upload kat youtube.
Seriously bila tengok balik video tu..
Teringat balik perasaan nervous + excited masa tu..
Terpikir jugak macam mana la aku boleh hafal semua steps untuk formasi tuu..
Hehehehehehe....

Aku nak upload video tu kat entry nie tapi ade masalah teknikal..
Takpe2.. aku letak link je la..
Boleh tengok jugak..just klik kat link tu je.. ;))


Bukan nak bangga diri tapi alhamdulillah sangat sangat 
Allah bagi kemenangan pada kami!
Memang perlukan pengorbanan..ceh..!!
Tapi memang betul...
Kena korbankan masa dan tenaga..
Hampir setiap malam kiterang berkawad kat kolej..
Memang balik tu penat la..
Tapi berbaloi jugak usaha kiterang..alhamdulillah..

Masa pengunguman tempat pertama tu memang tak sangka sangat2.
Sebab ade felo kolej lain macam abusing us mentally masa tuu..
Apa entah dia cakap.
Yang penting ada kaitan la dengan kolej kiterang dengan kolej tersebut.
Aku pun tak ingat apa nama kolej tu..
Tapi takpe..
Yang penting,, kiterang dah menang last year!!
And hopefully boleh kekalkan kemenangan tu.
Tapi.........
Macam susah je..
Sebab latihan tahun nie tak berapa consistent macam last year..
Mungkin sebab komander baru nie tak setegas kak Farah dulu kot..
Atau mungkin sebab ahli2 baru kali nie macam takda disiplin..
Bukan nak mengata..
Tapi itu lah yang aku nampak tiap kali turun kawad malam2.
Kadang2 masa waktu break 10 minit, ada je yang terus balik bilik..
Tak ke kurang ajar namanye tu..?

Entahlah...
Yang penting, aku dah jalankan tanggungjawab aku sebagai ahli..
Walaupun kadang2 terasa berat kepala nak turun kawad
Tapi aku pergi jugak..
Sebab aku tak nak kena soal masa akhirat nanti
Sebab ini berkaitan dengan tanggungjawab kita..

Insya Allah!
Kami boleh menang! 

erkk...mcm skema pulak..


No comments:

Post a Comment