total pages view~

Saturday 5 October 2013

Malaysia Book Of Records

Assalamualaikum..

Semalam aku ke UKM Bangi sebab ada Senam Tari 1 Malaysia.
Senam tari ni dia buat 36 jam tanpa henti sempena Malaysia Book Of Record ni la.
Cool kan?
Hehehe.



Senam tari mula 5 oktober. Habis 6 oktober.
From what i know, senam tari ni start around 8.30am yesterday.
Semua kolej hantar wakil.
Termasuklah kolej aku sekarang ni. Kolej Tun Dr Ismail.
Kami ada 120 students yang join and divided into 6 groups.
Each group akan perform on stage for about 30 minutes.
KTDI punya turn started at 1.30am from group A.
Aku punya group B, started at 2.30am sebab in between tu ada group from other college yang akan perform.

Masa mula2 dapat tahu yang kami akan perform around THAT hour, aku rasa macam nak pengsan.
Huhuhu..mengenangkan waktu tidur ku..!
Kami ke UKM Bangi tu pakai kereta kawan.
Sebab kalau naik bas dengan students lain, kena stay sana sampai 8.30am sebab group F perform during that hour.
Tak nak aku menunggu kat sana.
Baik balik. Tidur.

Masa perform tu kena pakai baju yang dia bagi..
Warna biru which aku memang tak suka color biru.
Tapi pakai je la..
Nak seragam katanya.
Memang ada banyak la booth dekat luar dewan tu.
Ada coffee corner. Hahahaha..cool gila!
Free of charge pulak tu.
Tapi aku tak ambil, minum sikit dari kawan punya.
Sebab kalau minum coffee, memang aku kerap ke toilet la..
Sebab increase of micturition.
Hehehehe..
Tak nak aku nanti in the middle of performing tu tiba2 nak ke toilet.

Lepas habis perform, kami kena tandatangan satu buku then ambil sijil.
Lepas tu.
Terus cabut balik kolej. Hehehe..

Dekat foyer DECTAR. From left; Zati, Farah, Me

Medical students yang join senam tari.

Gambar ni snap pukul 4am. Baru sampai kolej. HAHA




No comments:

Post a Comment