total pages view~

Friday 16 August 2013

Bilik Baru. Dunia Baru.

Assalamualaikum...

Rasanya memang dah lama sangat tak update blog.
Takde bende nak diceritakan..hehehe.
How was my raya?
Well, alhamdulillah plan gila menjadi..
Kami sekeluarga raya masa 1 Syawal tu je.
Raya kedua sampai keempat "beraya" dekat Port Dickson!
Hehehe..
Beraya dengan pantai, laut baagai..
Even tak lama sampai seminggu tapi alhamdulillah sangat3 sebab dapat spent holidays dengan family dekat sana..
Lama tu tak melancong dengan family. Rindu kot!

Okay.
Cukup-cukuplah pasal raya.. (raya ke??)
Sekarang ni aku dah ade dekat dalam bilik baru.
Hehehe..
Alhamdulillah dah check-in bilik dekat PPUKM.
Alhamdulillah dapat serumah dengan Zati, Ke'ah dengan Farah..
Rumah kami dekat tingkat 4 nun..
Serious penat gila naik turun tangga dengan beg yang bertimbun2.
Seriously aku pun tak tahu apa yang aku bawak.
Macam nak pindah rumah.

Ayah dengan aku bertolak dari rumah pukul 5 pagi..
Sedih tu nak tinggalkan rumah.
Adik2 tak bangun lagi.
Memang nak menangis masa tu tapi nangis dalam hati je la..
Nangis betul2 susah pulak nanti.

So far bilik baru ni okay..
Alhamdulillah sebab cukup la keperluan.
Elektrik. Air. Semua cukup walaupun bilik baru ni tak sebesar bilik masa kat KTSN dulu..
Aish..rindu pulak bilik lama..
Takpe! Lama2 nanti aku boleh la kot adapt dengan suasana bilik baru nie..

Bilik baru! 
Okay..
Bilik baru for sure la belajar benda baru kan.
Aku dapat posting Obstetric and Gynaecology (OnG).
Kecut perut aku bila tengok OnG.
Memang la cita2 nak jadi pakar OnG tapi bila dapat posting ni rasa takut pulak.
Huwaa.... cuak kot.
iAllah...Allah akan permudahkan perjalanan aku sebagai pelajar perubatan tahun 3.
Doa. Usaha. Ikhtiar. Tawakal.

No comments:

Post a Comment