total pages view~

Friday 28 June 2013

Idea Gila

Assalamualaikum...

Sebelum ni ibu ade cakapa baju raya tahun ni warna kuning lembut?
Kuning?
Yup! Kuning...huwaa... dah la tak berapa nak berkenan sangat dengan warna kuning nie.
Bright sangat rasanye..


And then..............this week baru dapat tahu Tokmak takde raya nie.
Pergi umrah dengan nenek sedara..hurm....
Nampak gayanye memang tak beraya la aku kali nie.
Satu2 nye tempat kite orang sedara mara berkumpul masa raya memang kat rumah Tokmak..
Kalau tokmak takde, rumah kosong la.. means no raya for us this year. (Mungkin utk aku je kot..)

Tapi takpe!
Tiba-tiba idea gila mencurah-curah dalam otak ni..hehehehe.
Aku dengan selambanya mencadangkan satu family pergi melancong.
Mana2 lah asalkan bukan dekat Muar.. Termasuklah Johor..
Teringin nak pergi naik "banana boat". Hahahaha..
Ni semua sebab tengok Running Man la nie...Adeehh..

Gambar ni pun boleh kan? Nak letak gambar yg ada orang macam tak proper pulak.. tak tutup aurat..:)


No raya means no ketupat, no rendang, no baju raya, no duit raya..
Hahahaha..
Part katupat dengan rendang tu boleh tahan lagi..hehe.
Duit raya? Takpe!
As long as dapat pergi jauh2 dari Johor. Nak ke Pulau Kapas ke, Pulau Pangkor ke..
Mana2 asalkan dapat naik "banana boat"..
Baju raya? Takpe!
Bolehlah family kami berjimat duit..hehe...



Ibu dengan ayah nampak macam okay je..hahaha..
Macam dah dapat green light...
MACAM....
Tak confirm lagi... I.Allah jadi kot...

Lepas dah masuk clinical years nanti bila lagi la nak merasa cuti dengan family.
Sejak masuk matriks memang aku dah tak join family aku pergi melancong.
Aku ade kelas, tapi yang lain cuti..
Tahun ni nampak macam semua ade dekat rumah untuk sepanjang Ramadan yang bakal menjelang nie (ewahh..haha).
For sure la raya nanti semua ade kan? iAllah...
Hehehe..

No comments:

Post a Comment