total pages view~

Sunday 5 May 2013

Hehehe..

Assalamualaikum..

Jumaat tengah hari (3 Mei) hari tu aku balik Muar..
Nak mengundi tak layak lagi..tapi degil jugak nak balik..
Tapi tak drive la sebab takut jalan sesak nanti..
Mase beli tiket, kat situ die tulis seat aku seat number 1. means depan sekali la kan..

Then, mase masuk bas tu.. dah gak ramai yang masuk sebenarnye..
Tetiba je tengok ade dua mamat indon dduk seat depan.
Aku tengok la nombor kat kerusi tu..hurm..nombor 1 dengan 2.
Aku tengok balik tiket aku.. sah nombor 1.
Aku pandang mamat dua orang nie..
Nie yang rasa nak telan orang nie..hahaha.
Bengang kot seat kena "rampas".

Aku cakap " nie kerusi saya. ade dalam tiket kan..." Hehehe... ayat kena kasi ganas siket.
Dah terkebil-kebil mamat dua orang nie.
Sorang dah pergi seat lain.. aku still tercegat kat situ..
Pandang mamat yang tinggal tu.. memang pandangan maut la..hehehe..
Die pun pergi cari seat lain..hahaha..

Last last... i ended up sitting alone..
Hehehe.. conquer dua seats kot..seronok..! hehehe..
Rasa-rasa kalau macam nie gayanya boleh la buat selalu.. hehehe

No comments:

Post a Comment