total pages view~

Tuesday 12 March 2013

Cemburu

Assalamualaikum..

Semalam baru habis exam akhir module GIT & Hepatobiliary system..
Alhamdulillah..walaupun banyak jugak yang tak dapat jawab.
As long as aku dah berusaha... result nanti Allah yang tentukan.
Well..mesti depend on my usaha...
Mengenangkan balik usaha2 aku dalam masa 3 hari sebelum exam...tak berani nak letak harapan tinggi.
Tawakkal je pada Allah..

Hari ahad ade wedding dekat Serdang.
Rumah sepupu sebelah ibu..
Kak Shikin... sejujurnya memang aku tak ingat sepupu yang ni.
Muka macam familiar...hehehe...
Ramai sangat adik-beradik ibu..

Semua nye berjalan dengan lancar except for one thing.
Aku jealous tengok tokmak naik pelamin masa kak Shikin bersanding.
Masa tu majlis bersalaman dengan pengantin.
Jealous..!
Seriously!
Mungkin selama nie aku tak sedar tokmak got a lot of grand-daughters!!
Hahahaha..
Bila tengok tokmak dengan cousins yang lain rasa macam diketepikan.
Mana taknya..sepupu yang lain dah beranak pinak.
Aku je yang still belajar.. size jangan cakap la..kecik sangat.
Tak macam yang lain..semua nye tinggi lampai haa..
Memang confirm la aku tak termasuk dalam group tu..

Masa kak Shikin salam dengan tokmak tu aku rasa macam nak jerit
"Ni tokmak aku la...!!"
Hahahaha....adoyai... Farhana..Farhana...

No comments:

Post a Comment