total pages view~

Saturday 12 January 2013

Thanks to Minyak Dagu?

Assalamualaikum...

Alhamdulillah paper teori dah pun selesai...
Habis paper Urinary System tu memang lega sangat.
Tenang sangat even exam OSPE & OSCE tak lepas lagi.
Tapi, at least terasa sebahagian rasa stress/depress/takut/kecewa dah hilang..

Plan nak makan nasi ayam penyet & tengok movie kat Festival City..
Aku, Pa'in, Sarah dengan Syir pun gerak ke sana naik teksi..
Sebelum tu pergi beli tiket dulu..hehehehe..
Cerita apa?
Minyak Dagu... frankly speaking memang aku tak berapa suka cerita-cerita hantu melayu nie..
Tak relevan, melebih-lebih pun ade jugak..
Tapi, sebab Pa'in dah temankan aku tengok The Hobbit dulu..
Aku pun ikut je la..Layan je la..



Dalam panggung, ade beberapa ketul budak laki duduk depan kami.
Cop! Hari ni bukan hari jumaat ke? apa kes budak-budak nie kat sini?
Takkan period kot?
Sah! Ponteng solat jumaat!!! Apa nak jadi aku pun tak tahu..
Muka masing-masing tak matang langsung. Nampak sangat la baru lepas SPM..

Comments on that movie?
Boring! Sangat! Tak best! Rasa tak puas.
Tak puas hati punya pasal aku cakap nak tengok cerita Parental Guidance..
Dua movie dalam satu hari? gile la..


It was awesome!
Cerita dia sangat3 best!
Ada part yang happy, yang kelakar..
Ada jugak part yang buat aku menangis tak berhenti..
Tak bawak tisu, aku lap kat lengan baju..
Habis basah lengan baju..hehehehe..

Tapi seriously best, pasal keluarga..
Aku memang sensitif sikit sejak akhir-akhir nie bila tengok cerita pasal family macam nie.
Rasa macam kena kat batang hidung sendiri..
Seriously..

It's 9.37am now..
Tomorrow got OSCE at HUKM..
The next day got OSPE...
Then, heading to Taman Melawati visiting Makcik Zai..
Then, the day after...........Muar! HERE I COME!
Hehehe..

Happy holiday for those who are having their semester break!!!

No comments:

Post a Comment