total pages view~

Saturday 29 September 2012

GEJALA....

gejala??

KPOP - KDRAMA




jeng..jeng..jeng...
aku tak nafikan aku pun ade terjebak jugak dengan gejala kpop nie
paling teruk masa aku masuk matriks..
Kolej Matrikulasi Johor kat tangkak nun..
teruk macam mana?

mase tu aku tengah giler drama korea..
sebut je la drama ape pun.. insya Allah aku dah tengok..
HAISH....
semua drama aku rase nak beli.. aku sanggup keluar kan duit semata-mata
nak beli dvd drama yg aku nak tu,.
padahal ramai lagi kawan aku yg dah ade drama tu dlm hard disk..
tapi aku nak jugak yang dlm dvd.. konon2 nye tak nak cetak rompak..ceh!!



so aku selalu la jugak outing kat bandar tangkak yang semamangnye penuh dengan kedai kain!
hahahah!
tapi ade jugak terselit kedai video..
memang kedai video tu je la yang aku serbu tiap2 minggu..
aku rase tauke kedai tu pun dah familiar dengan muka aku..
heheheh...
duit??? aku guna duit allowance yang aku dapat..ish..ish..ish..!

MEMBAZIR!!!!!
tapi mase tu aku tak pikir pun benda2 nie..
yang aku tahu aku nak dvd tu..


then..kiterg habis kan masa hujung minggu tu tengok dvd tu non stop.
stop kejap pun sebab nak solat..
kterang sanggup tak tido and makan sebab nak habiskan dvd tu..
perghh........!!!!!!!!!!!
tapi seronok sebab kumpul ramai-ramai...:))
nangis ramai-ramai..gelak ramai-ramai!!

then dari k-drama nie la aku kenal benda2 kpop nie..
2PM, 2AM, CNBLUE, SHINHWA, TVXQ, JYJ, FTISLAND, SUJU, TRAX, WONDER GIRLS,
SNSD, F(X)..
CNBLUE

2AM

2PM

FTISLAND

TVXQ

SHINHWA

JYJ

TRAX


Ape lagi?? hampir semua aku usha...haish!!!
fana..fana...apa nak jadi entah dengan aku mase tu..
aku sanggup beli album dyerg
tak semua la..tapi ade la jugak dlm dua tiga...
haish....banyak kot...
memang membazir!!!!!!!!!
aku sanggup order album yang aku nak tu dan bayar beratus2..
tak ke gila tu????
album ape eh yang aku beli mse tu?
haaa...! album CNBLUE..

then bila aku dah tak berapa nak suka dengan CNBLUE
aku beli pulak album2 TXQ dengan JYJ..
ibu dengan ayah tak tahu...padahal kalau dyerg selongkar bilik aku tu..
memang penuh la satu kotak tu..
ade dvd, album2, majalah tak payah cakap laa..aku tak pernah missed beli majalah KLIK dengan majalah e-pop!
Astaghfirullah...:((

tapi alhamdulillah sejak aku masuk UKM nie..
aku dah tak de mase nak usha2 kpop2 nie..busy sangat dengan lecture notes yang berlambak.
bila aku balik rumah..aku tak usik pun kotak "rahsia" tu..
hehehe...
nak buang sayang..
nak jual pun sayang jugak.. (tapi boleh buat duit tuu..!!!)
haish...
nampaknye memang kat situ je la benda2 tu...
AND..hopefully aku tak obses lagi dengan benda2 nie..
usha2 tu boleh la kot..tp kalau dah sampai nk beli album bagai...baik jangan la...
lebih banyak keburukan dari kebaikan..
believe me..i've experienced most of them..
advice for myself~

THANKS FOR READING!



1 comment:

  1. dahsyat arrr....
    fana ada group kpop baru,, exo!! best gak lagu2 dia,,heheh :))

    ReplyDelete